חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מידע על חברת פריפלייט

אם גם אתם מתעניינים בעולם הטסת הרחפנים, ייתכן שכבר שמעתם בעבר על חברת פריפלייט. חברת פריפלייט היא החברה המובילה בארץ לקורסים להטסת רחפנים, ולכן היום אנחנו נשמח להציג לכם אותה בצורה קצת יותר מפורטת, אז קדימה – בואו נצא לדרך.

חברת פריפלייט – החברה הטובה ביותר ללמוד בה

חברת פריפלייט היא למעשה בית ספר להטסת רחפנים, ותוכלו למצוא אצלה את טובי המדריכים מעולם הטסת הרחפנים. המדריכים עצמם הם בעלי ניסיון רב, והם מעבירים את המידע הגדול שלהם למשתתפים בקורסים השונים הן במישור התיאורטי והן במישור המעשי. אל חברת פריפלייט מגיעים אנשים מכל סוגי האוכלוסיה, שמעוניינים להפוך את התחביב למקצוע ולהתחיל לעסוק בהטסת רחפנים בצורה מקצועית.

האם חברת פריפלייט טובה גם עבורכם?

אם אתם מעוניינים לשפר את יכולות הטסת הרחפנים שלכם, או מעוניינים להפסיק להטיס רחפנים רק בשעות הפנאי אלא גם לצרכי פרנסה והתקדמות מקצועית – חברת פריפלייט היא בהחלט טובה ורלוונטית גם עבורכם! החברה מציעה מסלולי לימוד שונים עבור גדלים שונים של רחפנים, כאשר לאחר מעבר מוצלח שלהם תוכלו לקבל רישיון להטסת רחפן. באופן הזה, תוכלו להתחיל לעסוק בצורה מקצועית בהטסת הרחפנים לכל צורך – צילום, אדריכלות, חקלאות ועוד.

כמה עולה קורס הטסת רחפנים בחברת פריפלייט?

המחיר של קורס הטסת רחפנים תלוי כמובן בסוג הקורס שתבחרו. באופן כללי, טווח המחירים של חברת פריפלייט עבור קורסים שונים של הטסת רחפנים נע בין כ-840 ₪ ועד כ-12,000 ₪, וכמובן שכדאי לבדוק באופן ספציפי את הקורס שמעניין אתכם.

בכל מקרה, חברת פריפלייט היא המובילה, המוכרת והטובה ביותר בארץ ללימודי הטסת רחפנים, ולכן לא כדאי להתפשר על כל מקום אחר אם החלטתם לעבור את אחד מהקורסים. שיהיה בהצלחה!