חזרה לדף הבית

מחירון

מי אנחנו?

צור קשר

 

 

סימולטור לטייסים ולחניכי טיס

 

 

 

אימון טייס לטייסים במתארים שונים כגון:

 

·       נחיתות ברוחות צד.

·       נחיתות והמראות ברוחות גב.

·       יציאה ממצבי חירום שונים.

·       כניסה פתאומית לתנאי IMC.

·       תרגולי ניווט לטיסה ממשית ובמקומות שונים בעולם לפני יציאה  VFR או IFR .

·       אימוני תקלות מכשירים במתארים שונים.

 

 

 

אימון חניכי טיס לתרגול תכני הקורס המעשי:

 

הסימולטור מדמה קוקפיט של מטוס ססנה 172 הרווח ללימודי טיסה בארץ ובעולם. מכשירי המטוס ומערכות ההיגוי תואמים למטוס זה.

יתרון ייחודי לתרגול בד"ח, פעולות הטסה ומצבי טיסה.

תרגול ניווט נתיבי תובלה נמוכים לפי בד"ח "צא כיוון" ו שמ"ש.

 

 

 

סוגי השימוש המוכרים באופן רשמי על ידי הרשויות לצורך צבירת זכויות:

 

טייס או טייס מתלמד המעוניין להתאם במדמה באופן שיוכר לו כזכויות ברת"א או FAA, צריך להשתמש במדמה תוך הדרכה אישית של מדריך טיסה מוסמך.

הנך מוזמן להביא עמך את המדריך שלך או שנדאג לך למדריך.

מדריכים ובתי ספר לטיסה מוזמנים ליצור קשר לשיתוף פעולה.

 

פעילות מאושרת רת"א:

 

תלמידי הגדר מכשירים

זכאים ללמוד על הסימולטור, 20 שעות מתוך 40 השעות המעשיות הדרושות בתקנה 188.2

או 10 שעות מתוך 20 השעות הדרושות לפי תקנה 188.3

מדריכי טייס

הלומדים לקבלת רישיון הדרכת הגדר מכשירים

עד 50% מזמן מכשירים שבמסגרת תכנית ההדרכה.

 

פעילות מאושרת FAA:

 

עבור תלמידי טייס לרישיון אמריקאי

החוקה האמריקאית מתירה את השימוש בסימולטור במגוון רחב של מתארים המפורטים באישור הFAA למדמה זה. יש לוודא עם בית ספר הטייס שבארצות הברית כי התקנות הפנימיות שלו מאשרות אימון זה ואת האופן בו ניתן להכיר בשעות אלו.

 

לפי פרק 61 בקוד של הFAA:

 

טייס מתלמד לרישיון פרטי:

זכאי לקבל הדרכה במדמה של 2.5 שעות מתוך 40 השעות הדרושות לקבלת רישיון טייס פרטי. לפני צאתך ללימודי טייס בארצות הברית, תוכל לקבל 2.5 הדרכה ממדריך טייס אמריקאי הנמצא בישראל ולהגיע מוכן יותר לקורס האמריקאי ושעות אלו יוכרו במניין השעות הדרוש.

 

תלמידי הגדר מכשירים אמריקאי

זכאים ללמוד על הסימולטור, 20 שעות מתוך 40 השעות המעשיות הדרושות.

 

מבחן לקבלת הגדר מכשירים ישראל (לפי תקנה 189)

מבחן מלא למעט התרגילים שיש חובה לבצע באויר:

-        הקטנת מהירות

-        הזדקרות

-        יציאה ממצבי טיסה מוזרים

-        הפעלת מטוס רב מנועי כשאחד ממנועיו אינו פועל

מבחן תקופתי לחידוש הגדר מכשירים (לפי תקנה 191)

בזה אחר זה ולפי שיקול דעתו של הבוחן. (כלומר, בשנה אחת מבחן חלקי ובשנה שלאחריה מבחן מלא בסימולטור)

 

המבחן החלקי:

יהיה למעשה מבחן מלא למעט התרגילים הבאים:

-        הקטנת מהירות

-        הזדקרות

-        יציאה ממצבי טיסה מוזרים

-        הפעלת מטוס רב מנועי כשאחד ממנועיו אינו פועל

-         

המבחן המלא:

יערך כולו בסימולטור לא צורך לעלות עם מטוס לאויר

 

מבחן לקבלת הגדר הדרכת מכשירים:

עד 50% מזמן המבחן (לפי שיקול דעתו של הבוחן)

 

 

 

צבירת ניסיון:

 

לחידוש זכויות שבהגדר מכשירים

50% מהנסיון הדרוש לפי תקנה 191.א.2

 

לקבלת רשיון טייס מסחרי עם הגדר אוירון

5 שעות זמן מכשירים מתוך 10 השעות הדרושות לפי תקנה 108.ב.3