חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסוגים והמחירים של ציפוי נגד שריטות לרכב

חשוב להגן על הרכב שלכם מפני שריטות ושקעים. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך אחת הדרכים היעילות והמשתלמות ביותר היא באמצעות ציפוי נגד שריטות לרכב. ציפוי נגד שריטות לרכב הוא שכבת הגנה בלתי נראית הנמרחת על פני צבע הרכב כדי למנוע שריטות. 

שכבה זו מורכבת לרוב מפולימר ובעלת תכונה אנטי סטטית המונעת ממנה למשוך חלקיקי אבק ולכלוך. שכבת הגנה זו מורכבת מחלקיקים מיקרוסקופיים קטנים מכדי להרגיש או לראותם, אך הם יהוו מחסום בין כל סלע או חפץ אחר לבין צבע הרכב שלכם. ההגנה מתחילה בשכבה זו מכיוון שהיא מונעת שריטות על פני הצבע אשר לא רק יגרום לו להיראות טוב יותר, אלא גם יחזיק מעמד זמן רב יותר ללא צורך בתיקון או צביעה מחדש באותה תדירות.

מהם סוגי הציפויים נגד שריטות לרכב?

ציפוי נגד שריטות לרכב הוא שכבת הגנה הנמרחת על פני הרכב כדי להגן עליה מפני נזק. ישנם שני סוגים של ציפויים נגד שריטות – צבע וסרט. 

צבע הוא צורת ההגנה הנפוצה ביותר עבור מכוניות, אך ניתן להשתמש גם בסרט. סוג הצבע שבו אתה משתמש יהיה תלוי בהעדפה שלכם, אבל סוג הסרט יהיה תלוי בסוג המכונית שיש לכם. הסרט עשוי אקריליק או פוליאוריטן והוא נועד למנוע מהצבע להישרט או להינזק בכל דרך שהיא. זה גם עוזר במניעת קורוזיה על משטחי מתכת של המכונית.

כמה עולה ציפוי נגד שריטות לרכב?

עלות הטיפול נגד שריטות תלויה בגודל הרכב שלכם, במידת הנזק ובאיזה סוג אתם רוצים להשתמש. המחיר של ציפוי לרכב יכול לנוע בין בין 1,500 ל- 6,500 ש״ח, כשמדובר בציפוי חלקי, המחיר של ציפוי מלא יכול לנוע  בין 8,000 ל- 27,000 ש״ח בהתאם לגודל המכונית שלכם.