חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה משפחתית בוילה דלוקס בצפון

החופשה המשפחתית שלנו בוילה מפוארת בצפון הייתה חוויה בלתי נשכחת. הוילה הייתה התגלמות של יוקרה ונוחות, מוקפת בנופים מדהימים ומציעה אינספור פעילויות לכל הגילאים.

1. "הבית הרחק מהבית": וילת הדלוקס שלנו

וילת הדלוקס www.villadeluxe.co.il שלנו בצפון מציעה חוויה יוצאת דופן באמת למשפחות המעוניינות ליהנות מחופשה בלתי נשכחת. מהרגע שנכנסנו לווילה, התקבלנו בתחושת נוחות ויוקרה. מרווחת הוילה אפשרה לכל אחד מבני משפחתנו מרחב פרטי משלו, תוך שמירה על אווירה נעימה ומזמינה. תשומת הלב לפרטים בעיצוב ובריהוט גרמה לנו להרגיש שאנחנו שוהים באתר נופש חמישה כוכבים. הוילה באמת הפכה לביתנו הרחק מהבית במהלך שהותנו.

פנים הווילה עוצב בטוב טעם, עם ריהוט מודרני ואלגנטי שהוסיף נופך של תחכום לאווירה הכללית. המיטות הנוחות סיפקו שנת לילה נינוחה, והבטיחו שנהיה נחים היטב ומוכנים לצאת להרפתקאות חדשות בכל יום. חדרי הרחצה הצמודים היו ללא רבב, עם אביזרים יוקרתיים ושירותים יוקרתיים שגרמו לנו להרגיש מפונקים ומפנקים.

אחד משיאי הוילות בצפון היה הנוף עוצר הנשימה שהציעה. שוכנים בלב הטבע, התעוררנו כל בוקר לנופים מדהימים של צמחייה עבותה וגבעות מתגלגלות. הסביבה השלווה סיפקה רקע שליו לזמן המשפחתי שלנו, ואיפשרה לנו להתחבר לטבע ולהירגע מההמולה של חיי היומיום.

הוילה דלקס התהדרה גם באזור חיצוני יפהפה, הכולל בריכה פרטית ופטיו מרווח. בילינו אינספור שעות ברביצה על שפת הבריכה, לספוג את השמש וליהנות מזמן איכות ביחד כמשפחה. הגינה המטופחת הוסיפה לקסמה של הוילה, עם פרחים תוססים וצמחים ירוקים שופעים שיצרו סביבה ציורית.

1. צילום פנורמי של הוילה המלכותית, השוכנת בינות לצמחייה עבותה.
1. צילום פנורמי של הוילה המלכותית, השוכנת בינות לצמחייה עבותה.

2. 'האם יש דרך טובה יותר להתעורר?': נופי בוקר מהווילה

להתעורר בוילה עם בריכה המפוארת שלנו בצפון הייתה כמו להיכנס לחלום. כשפקחנו את עינינו בכל בוקר, קיבלו את פנינו הנופים הכי עוצרי נשימה שאפשר להעלות על הדעת. מיקומה האסטרטגי של הוילה אפשר לנו לחזות ביופיו של הטבע הנפרש ממש לנגד עינינו.

מחלונות חדר השינה שלנו, יכולנו לראות את השמש זורחת מעל האופק, מטילה זוהר זהוב על הנוף שמסביב. המראה של קרני השמש הרוקדות על הגלים העדינים של אגם סמוך היה פשוט מהפנט. זה היה כאילו הטבע עצמו מציג מופע מרהיב רק בשבילנו.

הצמחייה השופעת שהקיפה את הוילה הוסיפה לנופים הקסומים. כשהצפנו החוצה, יכולנו לראות עצים מתנודדים ברוח, העלים שלהם מרשרשים ברכות, יוצרים פסקול מרגיע שילווה את הנוף הציורי. צבעי הנוף נראו חיים, עם גוונים מרהיבים של ירוק, כחול וזהב מציירים פנורמה מושלמת לתמונה.

לעתים קרובות מצאנו את עצמנו לוגמים את קפה הבוקר שלנו על המרפסת של הווילה, משקיעים את הפאר של הסביבה. האוויר הצח, בשילוב עם הנופים השלווים, יצרו תחושת שלווה שנתנה את הטון להמשך היום. זה היה רגע של אושר טהור, שבו נראה היה שהזמן עומד מלכת, ומאפשר לנו להעריך במלואה את היופי של העולם שסביבנו.

נופי הבוקר מהווילה סיפקו את הרקע המושלם לצילום תמונות מדהימות וליצירת זיכרונות מתמשכים. בין אם זה היה תמונה משפחתית על רקע רכס הרים מלכותי או צילום גלוי של הילדים רצים בשדה של פרחי בר, כל תמונה הייתה עדות ליופי הטבעי שאפף אותנו.

3. לב הוילה: הסלון המפואר

הסלון המפואר של הוילות בגולן שלנו היה באמת לב החוויה כולה. כשנכנסנו לחדר, נכבשנו מיד באלגנטיות ובקסם שלו. המרווח של הסלון אפשר לנו להתפשט ולהירגע, תוך יצירת אווירה מסבירת פנים ונעימה.

הריהוט שנבחר בקפידה והקישוטים בטוב טעם הוסיפו נופך של תחכום לחלל. ספות וכורסאות קטיפה סיפקו את המקום המושלם לשקוע בו לאחר יום ארוך של חיפושים. הכריות הרכות והזרקות החמות גרמו לנו להרגיש מיד בבית, כאילו היינו עטופים בפקעת של נוחות.

החלונות הגדולים בסלון אפשרו לאור טבעי להציף את החלל, להאיר כל פינה וליצור תחושת פתיחות. מהסלון יכולנו ליהנות מאותם נופים עוצרי נשימה שקיבלו את פנינו בבוקר. זו הייתה תזכורת מתמדת ליופי שאפף אותנו ושיפר את האווירה הכללית של החדר.

הסלון כלל גם אפשרויות בידור חדישות, כולל טלוויזיה בעלת מסך רחב ומערכת סאונד איכותית. בילינו ערבים מתכרבלים על הספה, נהנים מהסרטים האהובים עלינו או התעדכנו בתוכניות האהובות עלינו. זו הייתה הדרך המושלמת להירגע ולבלות זמן איכות ביחד כמשפחה.

הסלון שימש מקום מפגש למשפחתנו, בו חלקנו צחוקים, שיחות ויצרנו זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים. בין אם זה היה משחק משחקי קופסא, השתתפות בדיונים ערים או פשוט ליהנות מחברתו של זה, הסלון סיפק את התפאורה האידיאלית לחיבור וחיבור.

3. הסלון המרווח המעוצב באלגנטיות עם ספות קטיפה ואח נעימה.
3. הסלון המרווח המעוצב באלגנטיות עם ספות קטיפה ואח נעימה.

4. 'מה יש לארוחת ערב?': המטבח המודרני המאובזר

המטבח המודרני והמאובזר בוילה הדלוקס שלנו הוילה בגליל היה מפלט קולינרי שעלה על כל הציפיות שלנו. זה היה תענוג לכל חובב אוכל או שף שאפתן. מיד כשנכנסנו למטבח, קיבלו את פנינו משטחים אלגנטיים, מכשירי חשמל מהשורה הראשונה ושפע של כלי בישול.

הפריסה המרווחת סיפקה מקום רב לטבחים מרובים לעבוד זה לצד זה מבלי להרגיש צפוף. הוא היה מצויד במקרר גדול לאחסון כל המצרכים שלנו, תנור משוכלל לאפיית ארוחות טעימות, וכיריים גז שהפכו את הבישול לנוח. במטבח היה גם מדיח כלים, מה שהפך את הניקיון ללא מאמץ ואפשר לנו לבלות יותר זמן בהנאה מהחופשה שלנו.

המטבח היה מצויד בכלי בישול וכלים איכותיים, מה שהבטיח שיהיה לנו כל מה שצריך כדי להכין ארוחות מאפס. מסירים ומחבתות בגדלים שונים ועד סכינים חדות וקרש חיתוך, אף פרט לא התעלם. זה הרגיש כאילו אנחנו במטבח הגורמה האישי שלנו, מוכנים להקפיץ תענוגות קולינריים.

הופתענו לטובה למצוא מזווה מרווח שהיה מצויד במלואו במוצרים בסיסיים כמו תבלינים, שמנים ותבלינים. המגע המתחשב הזה הקל עלינו להוסיף טעם וגיוון לארוחות שלנו מבלי שנצטרך לרכוש כל מרכיב מאפס. זה היה עדות לתשומת הלב לפרטים והקפדה שהושקעו בעיצוב המטבח.

5. חדר המשחקים של הוילה שוקק פעילויות כמו בריכה, פינג פונג ומשחקי וידאו.
5. חדר המשחקים של הוילה שוקק פעילויות כמו בריכה, פינג פונג ומשחקי וידאו.

6. 'הסיום המושלם ליום מושלם': מנוחה בספא של הוילה

אחרי יום ארוך של חקירת המראות והאטרקציות היפות בצפון, הכניסה לספא של הוילה הייתה כמו כניסה לנווה מדבר שליו. הספא סיפק את התפאורה האידיאלית להרגעה ולהתחדשות, ומציע מגוון שירותים שענו על כל הצרכים שלנו.

גולת הכותרת של הספא הייתה ללא ספק הג'קוזי המפואר. כששקענו במים החמים והמבעבעים, כל הלחץ והעייפות שלנו נמסו. זו הייתה הדרך המושלמת להירגע ולהרגיע את השרירים העייפים שלנו. הג'קוזי הוצב ליד חלונות גדולים, מה שאפשר לנו ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של הטבע שמסביב תוך כדי התמכרות לחוויה המאושרת הזו.

בצמוד לג'קוזי גילינו סאונה משוכללת. זו הייתה הפתעה מבורכת, שכן היא סיפקה מפלט שליו שבו נוכל לנקות את גופנו מרעלים ולנקות את מוחנו. התאורה הסביבתית והריחות הארומטיים של הסאונה שיפרו עוד יותר את חווית ההרפיה, והותירו אותנו רעננים ומתחדשים.

לאלו המחפשים פינוק נוסף, הספא כלל גם חדר עיסויים מאובזר היטב. הצלחנו להזמין עיסויים מקצועיים ממטפלים מיומנים, שהפעילו את הקסם שלהם כדי להפיג כל מתח מתמשך ולקדם הרפיה עמוקה. המוזיקה המרגיעה והתאורה הרכה יצרו אווירה שלווה, המאפשרת לנו לשקוע במלואו בחוויית העיסוי.

להשלמת חווית הספא, הוילה הכילה גם אזור מנוחה ייעודי. כאן מצאנו כיסאות נוח וחלוקי קטיפה, המזמינים אותנו להירגע וליהנות מרגעים שקטים של בדידות. בין אם בחרנו לקרוא ספר, לעשות מדיטציה או פשוט לעצום עיניים ולתת למחשבות שלנו להיסחף, החלל הזה סיפק את האווירה המושלמת להרפות מהעולם החיצון ולהתמקד בטיפול עצמי.

7. תכנון הביקור הבא: למה אנחנו לא יכולים לחכות לחזור

 

  • זכרונות בלתי נשכחים לכל המשפחה

    החופשה בוילה למשפחות שלנו  בצפון הייתה באמת חוויה בלתי נשכחת. מהרגע שהגענו התקבלנו באירוח חם ובאווירה שמיד גרמה לנו להרגיש בבית. הוילה הציעה מגוון פעילויות ושירותים שדאגו לתחומי העניין של כולם והבטיחו שלכל אחד מבני המשפחה יהיה זמן נפלא. בין אם זה היה לנוח על שפת הבריכה, לחקור את מסלולי ההליכה הסמוכים, או להתאחד על משחקי לוח בערבים, לא היה רגע משעמם. הווילה יכולה להתאים גם לאירוח של מספר משפחות או קבוצות חברים. וילה דלקס מושכרת גם בקטגוריה של וילות למסיבות המחפשים את הרומנטיקה בין הג'קוזי לבריכת השחיה.

  • 2. רגיעה מהטבע

    אחת הסיבות העיקריות שאנחנו לא יכולים לחכות לחזור לוילה הדלוקס היא הסביבה הטבעית המדהימה. שוכנת בצפון הציורי, הוילה סיפקה מפלט שליו מהמולת חיי היומיום. הצלחנו להירגע ולהיטען מחדש בתוך היופי השליו של הטבע. הצמחייה השופעת, נופי ההרים עוצרי הנשימה והאוויר הצח הוסיפו לתחושת השלווה והרוגע הכללית. זו הייתה התפאורה המושלמת לחיבור מחדש עם הטבע ויצירת זיכרונות יקרים עם יקירינו.

    3. שירות יוצא דופן ותשומת לב לפרטים

    סיבה נוספת שאנו מתכננים בשקיקה את הביקור הבא שלנו בוילה הדלוקס היא השירות יוצא הדופן שקיבלנו במהלך שהותנו. הצוות עשה מעל ומעבר כדי להבטיח שכל הצרכים שלנו ייענו. מארגון תחבורה ועד המלצה על אטרקציות ומסעדות מקומיות, תשומת הלב שלהם לפרטים והגישה האישית גרמו לנו להרגיש מוערכים ומטופלים היטב. כל בקשה טופלה במהירות ובחיוך, והותירה רושם מתמשך.

  • 4. השילוב המושלם של יוקרה ונוחות

    וילה הדלוקס איזנה בצורה מושלמת יוקרה ונוחות, ויצרה אווירה מזמינה ומסבירת פנים. חדרי השינה המאובזרים היטב סיפקו מפלט שליו בסוף כל יום, עם מצעים מפוארים ומתקנים מודרניים. אזורי המגורים המרווחים אפשרו זמן איכות משפחתי, בעוד המטבח המאובזר ענה על הרצונות הקולינריים שלנו. הבריכה הפרטית ואזור הטרקלין החיצוני היו הדובדבן מלמעלה, ואפשרו לנו להתחמם בשמש וליהנות מרגעים של רגיעה טהורה. זה היה השילוב האידיאלי של פינוק ונעימות, מה שהקשה להתאפק לחזור לעוד חופשה משפחתית בלתי נשכחת.

 

פעילויות וילות:

פעילות קבוצת גיל עלות (ILS) משך
טיול רגלי כל הגילאים 0 יום 1
רכיבה על סוסים מבוגרים 200 3 שעות
אופני הרים מבוגרים 150 2 שעות
דיג מבוגרים וילדים 100 חצי יום

לסיכום, החופשה המשפחתית שלנו בוילה הדלוקס בצפון הייתה הרפתקה בלתי נשכחת. השילוב של יוקרה, נוחות וסביבה יפהפיה הציע חוויה ייחודית שהותירה את כולנו געגועים לביקור הבא שלנו. הוילה הזו בצפון היא באמת פנינה נסתרת.