חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעדים מתאימים לטיסה ונופש בחו"ל לגמלאים

לאחר שנים בהן טורקיה מהווה יעד די שנוי במחלוקת עבור התיירים הישראליים, בקיץ הזה בשל המצב הבטחוני הרגיש למדי ואזהרות המסע החוזרות ונשנות של משרד החוץ לאחרונה, ישראלים רבים, בניהם גם גמלאים המעוניינים לנפוש סופסוף בחו"ל אחרי שנתיים של קורונה, מחפשים כעת אחר חלופות מתאימות.

בבחינה של צרכי הגמלאים וקהל הנופשים הבוגר יותר בחיפוש אחר יעדים מתאימים לחופשת קיץ, אפשר לומר כי שיקולי המרחק וזמן הטיסה, לצד התאמת היעד מבחינת אטרקציות תרבות ובילוי, הם בהכרח השיקולים המכריעים, לצד העדפה לחופשות במחירים נוחים ואטרקטיביים כמובן. לשם כך ריכזנו עבורכם כאן מספר יעדי טיולים מאורגנים למבוגרים בחול שיענו על הצרכים המרכזיים לטובת היעד הבא לחופשה הקיץ שלכם, עם טיסה יחסית קצרה אך הרבה מוקדי עניין תיירותיים שכדאי להכיר:

  1. ראשית, יוון – יוון היא מדינה ים תיכונית, עשירה בחופים, באווירת טברנה שמחה ומגוון רחב של אטרקציות ותרבות עשירה. רכס האיים היווניים מצויים במרחק של שעה וחצי ועד שעתיים וחצי טיסה, בהתאם ליעד הנחיתה. בין האטרקציות המומלצות יותר במדינה לקהל הבוגר יותר נציין את המעיינות החמים באתר לוטראקי (Loutraki), העיירה הציורית איואנינה (Ioannina – "עירו של יוחנן"), המנזרים התלויים בעיר סלוניקי והעיר העתיקה והרובע היהודי ברודוס.

 

  1. הכירו את מונטנגרו – מונטנגרו היא בבחינת מדינה חדשה יחסית אשר הוקמה בשנת 2006, ומצויה בדרום אירופה. המיקום הדרומי שלה מבטיח מזג אוויר חם ונוח והיא מציעה מספר אזורי נופש המעניקים אווירה ורמת אירוח גבוהה במיוחד. בין היעדים המעניינים ביותר במונטנגרו נמליץ על העיירה טיווט (Tivat) רביירת חופים יוקרתית, עשירה במסעדות, מאופיינת בעושר ופאר, רצועת מלונות מרהיבה לאורכו של החוף, בתי נופש יוקרתיים ומגוון אטרקציות; כדאי לבקר גם בעיר הבירה פודגוריצה המהווה יעד אטרקטיבי לחובבי הטבע, שוכנת למרגלות גבעת ענק, מהווה שכיית חמדה בטבע ואותה חוצים שני נהרות ענק.

 

  1. וכמובן גם רומניה החביבה – במרחק שעתיים וחצי טיסה בלבד ממתינה תמיד רומניה, מדינה ציורית עם מגוון אטרקציות וחוויות הידועה כמכניסת אורחים וזולה למדי, בעיקר בזכות שימור המטבע המקומי. בין האטרקציות המובילות במדינה ישנו מתחם מרחצאות טרמה בעיר הבירה בוקרשט, המתאים לכל עונות השנה וניתן לבלות בו יום שלם, וכן גם את ארמון הפרלמנט המרהיב שהוקם עבור הרודן צ'אושסקו, לצד פארקים ומרחבי ענק לטיולים יומיים רגליים או באמצעות רכב.

 

>> מחפשים טיולים מאורגנים לחו"ל עבור אוכלוסיית הגיל השלישי? לחצו כאן.