חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו שערי חניה חשמלי למבני מסחר

שער חניה חשמלי הוא מכשיר המותקן בדרך כלל בכניסה לחניון. הוא משמש כדי לשלוט בזרימת התנועה אל המגרש וממנו. השערים מופעלים לרוב על ידי מלווה שפותח וסוגר אותם מרחוק כאשר אנשים נכנסים או יוצאים מהמגרש. שערי חניה למבנים מסחריים הם לרוב חשמליים. השער נשלט על ידי מנוע חשמלי המניע את השער פנימה והחוצה מהפתח. שערי חניה יכולים להיות עשויים מפלדה, אלומיניום או חומרים אחרים.

שערי חניה מסחריים מופעלים לרוב באמצעות מנוע חשמלי המניע את השער פנימה והחוצה מהפתח. שערי חניה יכולים להיות עשויים מפלדה, אלומיניום או חומרים אחרים בהתאם למה שהכי משתלם לפרויקט ספציפי.

שערי חניה חשמליים הם חלק חיוני בכל חניון, והבחירה הנכונה יכולה להיות מסובכת. למרבה המזל, החלק  הבא של מאמר זה יעזור לכם ללמוד על רכיבי שער חשמלי וכיצד לבחור שער חשמלי. 

הסוגים השונים של שער חניה חשמלי

ישנם סוגים רבים ושונים של שער חניה חשמלי, כאשר לכל סוג יתרונות וחסרונות משלו. חשוב לך לדעת מהם הסוגים השונים הללו כדי לבחור את הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

הסוגים האופייניים של שערי חניה חשמליים כוללים שערי נדנדה, שערי הזזה, שערים מתגלגלים ושערי זרועות מחסום. הסוג הנפוץ ביותר של שערי חניה חשמליים כיום הוא סוג זרוע הנדנדה. לשער מסוג זה יש זרוע אופקית שמתנדנדת החוצה מקו המרכז של הפתח, על צירים או על גלגלי שיניים, ואז מתנדנדת שוב לאחור כשהיא מגיעה לסוף תנועתה.

שערי נדנדה מספקים תצפית ללא הפרעה על כל המגרש מצד אחד ובמקביל מאפשרים כניסה ויציאה נוחה. הם יכולים להיות מופעלים ידנית על ידי מלווה או שהם יכולים להיות אוטומטיים באמצעות חיישנים המזהים מתי מכוניות נכנסות או יוצאות מהחניון.