חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האיזון בין עבודה לחיים כדי לשפר את מעורבות העובדים

בעבר אנשים עבדו במפעלים ובמשרדים. כיום העבודה גמישה יותר. עובדים יכולים לעבוד מהבית או שהם יכולים לעבוד על בסיס פרויקטים. הרעיון של שיפור האיזון בין עבודה לחיים אינו חדש. אבל זה תפס כוח ככל שהעולם נעשה מחובר יותר ומקום העבודה הפך לתובעני יותר.

שיפור מעורבות העובדים על ידי התמקדות ברווחתם הופכת בראש סדר העדיפויות של חברות ברחבי העולם מכיוון שהן רואות שזה מוביל לרווחי פרודוקטיביות, רווחים גבוהים יותר ושיעורי תחלופת עובדים נמוכים יותר. המאמר מספק סקירה טובה של הדרכים השונות שבהן מעסיקים יכולים לשפר את האיזון בין העבודה לחיים כדי לשפר את מעורבות העובדים.

המאמר מתחיל בהסבר כיצד עובדים כיום מתמודדים עם מספר אתגרים, כמו נסיעה לעבודה, שעות ארוכות ומחסור בזמן משפחתי. המאמר גם מסביר כיצד חברות מנסות להתמודד עם אתגרים אלו על ידי יישום לוחות זמנים גמישים לעבודה, הזדמנויות עבודה מרחוק והדרכה בחשיבות האיזון בין עבודה לחיים.

לאחר מכן המאמר דן בניסוי שנעשה בגוגל שניסה למדוד את היעילות של מאמצים אלו. הניסוי מצא שאמנם מאמצים אלה יכולים לעזור לשפר את מעורבות העובדים, אבל זה לא מספיק לבד כדי להשפיע.

מדוע התמקדות בשיפור התנאים לעובדים אינה התשובה לתיקון בעיות בארגונים

עפ"י חברת היי בוב, שיפור התנאים לעובדים אינו התשובה לתיקון בעיות בארגונים. ארגונים צריכים להתמקד בשיפור התנאים עבור הלקוחות והלקוחות שלהם. אם הם יעשו זאת, יהיו להם עובדים מאושרים ופרודוקטיביים יותר.

העובדים אינם אלה שאחראים להכנסת הכנסות ויצירת רווחים. הם רק חלק מהמשוואה. חברות צריכות להתמקד במה שחשוב באמת – הלקוחות והלקוחות שלהן – אם הן רוצות לראות שיפורים בביצועי הארגון שלהן.